Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 11 Apr 2024 08:26:48 +0300

Tere!

Saaremaa Vallavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2311301/02669 
aadressile Saare maakond, Saaremaa vald, Läätsa küla, Annevälja// Himma// 
Härma// Kaasiku// Kadaka// Kadakavälja// Kala// Kala tee// Kase// Kasesalu// 
Kastani// Kruuseri// Küla alajaam// Leesi// Liiase// Liivamäe tee 2// 4// 
6// 8// Läätsa rannatee// Mihkli// Männituka// Mätiku// Ootepaviljoni// 
Oru// Pähkli// Sauna// Sepa// Tamme// Tammera// Tammetalu// Teeääre// Salme 
alevik, 77 Kuressaare-Sääre tee// Üüdibe küla// Käära (Läätsa 
VT1781-PASSIIVSE ELEKTROONILISE SIDE JUURDEPÄÄSUVÕRGU RAJAMINE) ja soovib 
teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Tööd riigitee teemaa piiril

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26945078>  (menetlus nr: 
355489), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 22.04.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saaremaa Vallavalitsus) või menetleja (SANDER KASK) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister